آریا بانو
تغییر حکم حبس «مهدی یراحی» خواننده پاپ + توضیحات وکیلش زهرا مینوئی
دوشنبه 7 اسفند 1402 - 08:49:48
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - مهدی یراحی خواننده و آهنگساز است، دوره آموزش تئوری موسیقی را تحت نظر علی کسرائی گذراند و از مادرش بعنوان اولین حامی حضورش در موسیقی نام می‌برد. مهدی یراحی در سال 1388 موسیقی تیتراژ پایانی ماه عسل به نام «هوای تو» را آهنگسازی و خوانندکی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مهدی یراحی، یک هنرمند و خواننده محبوب ایرانی است. وی با صدای شناخته شده و استعداد موسیقی خود توانسته آثار موفقی را تولید کند، مهدی یراحی چند سالی است که به علت اعتراضات خود ممنوع الکار می‌باشد . توضیحات زهرا مینویی درباره تغییر حکم حبس مهدی یراحی را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید .
حکم حبس مهدی یراحی
زهرا مینویی وکیل خواننده معروف درباره تغییر حکم این خواننده نوشت: «‏در پی ارسال پرونده موکلم به شعبه اجرای احکام، با توجه به بیماری و نیاز به مراقبت‌های پزشکی، حبس یک ساله ایشان تبدیل به مراقبت‌های الکترونیکی (پابند با شعاع حرکتی 1000 متر) شد.
این حکم (با قرار وثیقه 15 میلیارد تومانی) از اوّل اسفند اجرایی شده است.
‏آقای ‎«مهدی یراحی» بر اساس رأی «شعبه ٢6 دادگاه انقلاب» به تحمل «٢ سال و ٨ ماه حبس تعزیرى و 74 ضربه شلاق» محکوم شده‌اند که براساس ماده ١٣4 قانون مجازات، یک سال از این حبس به عنوان مجازات اشد، قابل اجرا است.»
✍️ بهمن بابازاده

آریا بانو

خواننده معروف

http://www.banounews.ir/fa/News/1152377/تغییر-حکم-حبس-«مهدی-یراحی»-خواننده-پاپ---توضیحات-وکیلش-زهرا-مینوئی
بستن   چاپ