آریا بانو
رونمایی از چهره جدید و دلنشین دیبا زاهدی خارج از فیلم و سریال / این همه تغییرات جلب توجه کرد
شنبه 25 فروردين 1403 - 12:11:40
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - دیبا برای اولین بار در فیلم سینمایی 5 ستاره دیده شد. دختر جوانی که برای مخارج دانشگاهش به هتل محل کار مادرش امده بود تا او نیز کار کند, او با کارگردان های بزرگی همچون داریوش مهرجویی در لامینور و کیومرث پوراحمد در تیغ و ترمه همکاری کرده است.

بازیگر سریال گناه فرشته در شبکه خانگی پر کار بوده است, سریال های نهنگ ابی و آقازاده و گناه فرشته و جنگل اسفالت بخشی از فعالیت های هنری اوست که در شبکه خانگی انجام داده است. با این حال او بازیگر بی حاشیه ای است که فعالیت مجازی کمی دارد و گاهی عکس های هنری از خودش منتشر می کند. چهره هنری دیبا زاهدی بازیگر نمایش اگنیتاژ را در پرشین وی ببینید.
چهره هنری دیبا زاهدی
اگنیتاژ عنوان جدید ترین نمایش دیباست که در ان با چهره ای متفاوت ظاهر شده است.
گریم دیبا زاهدی در اگنیتاژ
«آگنیتاژ» اثری درباره مهاجرت، رویای آزادی و رسیدن به آرزوهایی است که شخصیت اصلی نمایش در سرزمین خیالی آگنیتاژ به دنبالش می‌گردد. داود که حالا نام دیوید را برای خود انتخاب کرده برای رسیدن به آرزوهایش، خانه پدری را گرو گذاشته و حالا در کمپ مهاجران آگنیتاژ منتظر روز مصاحبه برای پذیرفته شده در این دنیای جدید است، غافل از اینکه اینجا آخر خط است و باید بین مرگ و زندگی یکی را انتخاب کند. با آمدن دریا خواهر داود به کمپ، پرده از رازهای برداشته می‌شود و قصه مهاجرت و رویای پرواز شخصیت‌ها به نقشه‌ای شوم گره می‌خورد که راه بازگشتی برایش نیست.

آریا بانو

گریم دیبا زاهدی در اگنیتاژ
بازیگر نقش نازلی در گناه فرشته
نازلی با بازی دیبا زاهدی یکی از آن دست دختران نسل امروز است که شادابی و فعالیتش در عرصه رسانه کمک بزرگی به پیدا شدن سرنخ‌ها برای حامد تهرانی می‌ کند. او بعد از مرگ مشکوک محمود واعظ حسابی ترسیده و سعی می‌ کند از خانه‌اش بیرون نیاید و آشفتگی و ترس او باعث شد دیگر نشانی از آن نازلی شاداب و با نشاط نباشد

آریا بانو

بازیگر نقش نازلی در گناه فرشته

http://www.banounews.ir/fa/News/1179497/رونمایی-از-چهره-جدید-و-دلنشین-دیبا-زاهدی-خارج-از-فیلم-و-سریال---این-همه-تغییرات-جلب-توجه-کرد
بستن   چاپ