آریا بانو
صحبت های تکان دهنده شبنم مقدمی داور برنامه صداتو از شرایط سخت زندگی اش / خدا نجاتش داد
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 12:07:17
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - بازی کوتاه در فیلم سینمایی نفس توجهات را به او جلب کرد. بعد بازی درخشانش در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد و دلنگرانی های مادرانه اش برای فائزه دخترش در این فیلم بسیار مورد تحسین قرار گرفت و بعد از آن بسیار پر کار شد.

شبنم مقدمی بازیگر موفق ایرانی است که در تلویزیون و سینما و شبکه خانگی بسیار فعال است. او باب ازی بسیار خوبش در سریال هیولا موفق شد توانایی هایش را در طنز نیز به رخ بکشد. این هنرمند در گفتگویی از سختی های زندگی اش پرده برداتشه است. صحبت های تکان دهنده از شرایط سخت زندگی شبنم مقدمی را در پرشین وی ببینید.
شرایط سخت زندگی شبنم مقدمی داور برنامه صداتو
صحبت های عجیببازیگر سریال خاتون از شرایط سخت زندگی اش.
صحبت های تاثیر گذار شبنم مقدمی

آریا بانو

تنها داور خانم صداتو
گریم متفاوت بازیگر مشهور ایرانی

آریا بانو

گریم متفاوت بازیگر مشهور ایرانی
شبنم مقدمی بازیگر توانای فیلم های خجالت نکش، شبی که ماه کامل شد، ابد و یک روز، به نام پدر، شهر هرت، خاتون، سرگیجه، شبکه مخفی زنان و بسیاری آثار دیگر تنها داور خانم برنامه صداتو است. یکی از فیلم های مشترک شبنم مقدمی و محسن کیایی سریال هم گناه می باشد. نام همسر شبنم مقدمی علیرضا آرا می باشد.
این بانوی هنرمند دارای مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات است و به دلیل علاقه به رشته بازیگری دوره های آن را در آموزشگاه آزاد زیر نظر امین تارخ گذرانده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/1180184/صحبت-های-تکان-دهنده-شبنم-مقدمی-داور-برنامه-صداتو-از-شرایط-سخت-زندگی-اش---خدا-نجاتش-داد
بستن   چاپ