آریا بانو
شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 15:12:00
آریا بانو - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، گفت: شهدا اسوه‌های بی‌بدیلی هستند که روح جهاد و شهادت در جامعه را زنده نگه داشته اند و ما وظیفه‌داریم با نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روحیه مجاهد پروری را در آحاد جامعه و به‌ویژه جوانان کشور فراهم کنیم .

به گزارش ایثار، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه امروز پنج شنبه 30 فروردین 1403 در سفر به شهرستان ثلاث باباجانی تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگر در قالب طرح سپاس، را گامی مهم در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و نشر و ترویج هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت، دانست.
وی افزود: شهدا، اسوه‌های بی‌بدیلی هستند که روح جهاد و شهادت در جامعه را زنده نگه داشته اند و ما وظیفه‌داریم با نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم روحیه مجاهد پروری را در آحاد جامعه و به‌ویژه جوانان کشور فراهم کرده و رسالت خود را در پای بندی به آرمان‌های شهدای والامقام به انجام رسانیم.
خسرو شهیدی گفت: شهادت، بالاترین پاداش در فرهنگ والای اسلامی است که افتخار آن نصیب هرکسی نمی شود و بحمدالله در ایران اسلامی همیشه این باب باز است و ملت ایران در راه شهدا و در مکتب عاشورایی امام حسین (ع) گام برمی‌دارند.
وی بیان داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران عزیز امروز هم با همان روحیه و نشاط دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور مستمر و فعال داشته و دفاع از اهداف و آرمان‌های نظام را اولویت اصلی خود می‌دانند.
در پایان این دیدارها از خانواده شهدای والامقام «امین مرادی، حسن و ابراهیم میرزایی، عزیز صالحی و جانباز 70 درصد سعدیه نظری» تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، در سفر یک روزه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با «ماموستا احمد شیخی» امام جمعه و «فرامرز باوندپور» فرماندار ثلاث باباجانی دیدار به عمل آورد

http://www.banounews.ir/fa/News/1180632/شهدا،-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-را-در-جامعه-زنده-نگه-داشته-اند
بستن   چاپ