آریا بانو
دلیل ریش گذاشتن رونالدو فاش شد/ بازیکن النصر با چهره ای که تاکنون از او ندیده ایم
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 12:37:15
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - یکی از محبوب ترین فوتبالیست های دنیا رونالدوست که این روزها در کشور عربستان حضور دارد و پیشنهاد های تیم های اروپایی باعث شده است به طور جدی به فکر جدایی از النصر باشد. او در این تیم بسیار درخشید و حالا فکر جدایی است.

رونالدو فوق ستاره پرتغالی است که چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی ستاره ای تکرار نشدنی است. او بعد از درخشش در منچستریونایتد و رئال مادرید مدتی در یوونتوس بازی کرد و نهایتا بعد از حضور دوباره در من یونایتد و نیمکت نشینی در جام جهانی تصمیم گرفت به عربستان برود و با تیم النصر قرار داد ببندد. او بعد از حضور در این کشور عربی بسیار مورد توجه رسانه های خاور میانه قرار گرفت. تصاویر بسیار زیادی از او در حالی که لباس عربی پوشیده و یا استایل های عربی را استفاده کرده است مورد توجه قرار گرفت. ریش گذاشتن رونالدو که همواره با چهره ای بدون هیچ گونه ریش و سبیل دیده می شد باعث تعجب کاربران مجازی شد. اگر چه مشخص شد این تغییرات توسط هوش مصنوعی انجام شده است. ریش گذاشتن رونالدو را با هم در پرشین وی ببینیم.
ریش گذاشتن رونالدو
به تازگی تصویری از کریستیانو رونالدو در فضای مجازی منتشر شده که او را متفاوت با همه تصاویر گذشته اش نشان می دهد.تصویری با ریش. البته این عکس با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است.
فوق ستاره دنیای فوتبال با ریش

آریا بانو

فوق ستاره دنیای فوتبال با ریش
بازیکن تیم ملی پرتغال

آریا بانو

بازیکن تیم ملی پرتغال

http://www.banounews.ir/fa/News/1182214/دلیل-ریش-گذاشتن-رونالدو-فاش-شد--بازیکن-النصر-با-چهره-ای-که-تاکنون-از-او-ندیده-ایم
بستن   چاپ