آریا بانو
غلامرضا نیکخواه بازیگر مورد علاقه مهران مدیری از همسرش و دخترش رونمایی کرد
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 16:16:21
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - رضا نیکخواه بهرامی بازیگر طنز کشورمان است که از سال ها پیش با مهران مدیری همکاری داشته است. او در سریال نقش خواجه مخصوص جیران با بازیگری پری ناز اید یار را بازی کرده است.

مهران مدیری با بازیگران بسیار زیادی کار کرده سات و در میان آنها با چند نفر رابطه ای بسیار نزدیک دارد. او هموراه با بازیگر نقش در قهوه تلخ شوخی می کند و از ظرفیت این هنرمند در شوخی هایی که دارند خوشش می آید. این هنرمند سال ها پیش ازدواج کرده و یک فرزند دختر دختر دارد که که یکبار همراه پدرش به برنامه دروهمی امده بود. همسر غلامرضا نیکخواه بهرامی را در پرشین وی ببینید.
همسر غلامرضا نیکخواه بهرامی
نیکخواه و همسرش زوجی آرام و بی حاشیه در عرصه هنر هستند که بیست و هفت یا هشت سال از زندگی مشترک آنها می گذرد، خواستگاری رضا نیکخواه از همسرش به دلیل مخالفت پدر همسرش 13 سال طول کشید.
همسر بازیگر نقش عزیز اقا در سریال جیران
غلامرضا نیکخواه و همسرش دارای یک دختر به نام نیلوفر هستند که راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است، او ورزش والیبال رو نیز به‌صورت حرفه ای دنبال می کند و لیسانس کارگردانی سینما، فوق لیسانس بیوتکنولوژی ، فوق لیسانس سینما و دکترا مدیریت بازرگانی را اخذ کرده است.

آریا بانو

همسر بازیگر نقش عزیز اقا در سریال جیران
فرزندان رضا نیکخواه در کنار پدر

آریا بانو

فرزندان رضا نیکخواه در کنار پدر

http://www.banounews.ir/fa/News/1182912/غلامرضا-نیکخواه-بازیگر-مورد-علاقه-مهران-مدیری-از-همسرش-و-دخترش-رونمایی-کرد
بستن   چاپ