آریا بانو
عکس سه نفره سینا مهراد و برادرزاده هایش / خوش گذرانی پسران ساعد سهیلی با عموشان
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 - 14:48:48
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - خانواده سهیلی از مشهورترین خانواده های هنری ایرانی در سینماست. این خانواده هنرمند محبوبیت زیادی نیز میان مردم دارند. سینا و ساعد دو برادر بازیگری هستند که هر کدام مسیر هنری شان مستقل از خانواده شکل گرفت.

ساعد سهیلی با بازی در فیلم هایی همچون لاتاری موفق شد به عنوان یک بازیگر مستقل از سینمای پدرش شناخته شود. او همسر گلوریا هادی بازیگر نقش جوانی ازاده دختر خوانده کیمیا درسریال کیمیاست. این زوج چند سالی است که ازدواج کرده اند و دو فرزند پسر به نام های هامون و تئو دارند. سینا عموی بچه ها که علاقه زیادی به وقت گذرانی با انها دارد. عکس های بامزه ای در کنار برادرزاده هایش منتشر می کند. سینا مهراد و برادرزاده هایش را در پرشین و ی ببینید.
سینا مهراد و برادرزاده هایش
سینا مهراد در یک خانواده هنرمند و 6 نفره بزرگ شده است، پدر او سعید سهیلی از کارگردانان مشهور کشورمان است. سینا مهراد یک برادر به اسم ساعد سهیلی و 2 خواهر به اسم صبا و سارا دارد که برادرش از چهره های سرشناس در عالم بازیگری است. ساعد سهیلی متاهل بوده و همسرش هم بازیگر است و گلوریا هاردی نام دارد که در سریال کیمیا در نقش آزاده بازی کرده است. خواهران سینا مهراد هم در زمینه طراحی و بازیگری سینما فعالند.
فرزندان ساعد سهیلی و عموی بازیگرشان

آریا بانو

فرزندان ساعد سهیلی و عموی بازیگرشان
سینا و دو خواهر هنرمندش

آریا بانو

سینا و دو خواهر هنرمندش

http://www.banounews.ir/fa/News/1184839/عکس-سه-نفره-سینا-مهراد-و-برادرزاده-هایش---خوش-گذرانی-پسران-ساعد-سهیلی-با-عموشان
بستن   چاپ