آریا بانو

آخرين مطالب

در بسته اجتماعی امروز ایسنا بخوانید:

از تغییر نام وزارت آموزش و پرورش تا جزییات احوال آیت‌الله شاهرودی اجتماعي

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - احتمال پس گرفتن گود برج میلاد از ناجا، توزیع 13 هزار کانکس در مناطق زلزله زده، موافقت آموزش و پرورش با کلیات «تعطیلات زمستانی مدارس»، افزایش 2 برابری چاقی در کودکان ایرانی، بدهی 13هزار میلیاردی بیمه‌ها به وزارت بهداشت، ورود "برلیانس" به ناوگان تاکسیرانی از بهمن‌، تغییر نام وزارت آموزش و پرورش به «وزارت تربیت رسمی و عمومی» و کلنگ‌زنی ساختمان 10 طبقه جدید پلاسکو در 29 دی از جمله مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه هجدهم دی ماه هستند.

به گزارش ایسنا، امروز اداره جتماعی بیش از 50 خبر را منتشر کرد که در ادامه مروری بر مهمترین آنها خواهیم داشت.
احتمال پس گرفتن گود برج میلاد از ناجا
شهردار تهران با رد شائبه پرکردن گود برج میلاد گفت: اقدامات لازم برای ایمن‌سازی این گود انجام می‌شود.
محمد علی نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت گود رها شده برج میلاد که بنا به تشخیص کارشناسان امر به مرحله خطرناکی رسیده است، گفت: گزارشی از معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد وضعیت برج میلاد درخواست کردیم و هیاتی را نیز برای بررسی دقیق به محل اعزام کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه پیشنهاداتی برای انجام کارهایی در راستای مقاوم سازی گود ارائه شده تا لطمه‌ای به اطراف گود زده نشود، اظهار کرد: مقاوم سازی را انجام خواهیم داد و از این بابت جای نگرانی نیست، ولی اصل موضوع این است که بنیاد تعاون ناجا این زمین را در اختیار دارد و قرار بوده هتل بسازد که باید این مسئله را با آنها حل کنیم که یا این کار را زودتر انجام دهند و یا زمین را از آنها بگیریم و از سرمایه‌گذار دیگری برای این کار دعوت کنیم.
طرح جدید ترافیک نه در دولت مصوب شده و نه در دستور کار شورای عالی ترافیک قرار دارد
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت: طرح جدید ترافیک تنها در شورای ترافیک تهران بررسی شده است و باید تا قبل از 15 بهمن ماه نیز نهایی و مصوب شود.
پوریا محمدیان یزدی که خود در شورای ترافیک شهر تهران نیز به عنوان نماینده وزیر کشور حضور دارد در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تا کنون چهارچوب کلی این طرح در شورای ترافیک تهران بسته شده است اما هنوز قطعی نشده، امیدواریم این موضوع در شورای شهر تهران مطرح شود و نسبت به بحث قیمتی و عوارض تصمیم گیری لازم انجام شود.
توزیع 13 هزار کانکس در مناطق زلزله زده / اجرای طرح توانمندسازی و پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان
سخنگوی وزارت کشور با تشریح اقدامات انجام شده توسط وزارت کشور برای زلزله زدگان، مشکلات حاشیه نشینی، صدور کارت‌های ملی هوشمند، مقابله با اعتیاد، کاهش جرائم و ...، گفت: طرح توانمندسازی و پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان از مهمترین طرح‌هایی است که در روزهای گذشته به صورت اجرایی با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در 31 استان کشور عملیاتی شد.
سید سلمان سامانی در نشست خبری امروز خود اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات و تصمیماتی که در این دوره در سازمان ثبت احوال صورت گرفته شد، صدور کارت ملی هوشمند برای تمام ایرانیان بود که با پیگیری‌های جدی شاهد بودیم بیش از 31 میلیون نفر از ایرانیان دارای کارت ملی هوشمند شدند. در چند روز گذشته شاهد بودیم رشد متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند در سراسر کشور به شکل معناداری اتفاق افتاده است و از روزی 30 هزار نفر به روزی حدود 100 هزار متقاضی افزایش یافت. همچنین این کارت هوشمند ملی توان برنامه ریزی برنامه ریزان را ارتقاء می‌دهد و تصمیم گیری را برای نظام برنامه ریزی آسان‌تر و دریافت خدمات را برای مردم در حوزه‌های مختلف قابل دسترس‌تر می‌کند.
340 گود رها شده در پایتخت/پول خرد در سطح شهر ریخته است
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: من معتقدم پول خرد در سطح شهر ریخته و باید مشارکت مردم را کسب کنیم. در طول یک سال آینده سرمایه گذاری بر روی احیاء واحدهایی خواهد بود که بر روی زندگی مردم موثر است.
مهدی حجت امروز در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه مردم برای اداره کردن شهر آماده هستند، تصریح کرد: در طول سال‌ها مردم مسئولیتی در مقابل اداره زندگی شهری خود نداشتند و همه امور به دست شهرداری بود اما حالا مردم آماده مشارکت هستند و با برقراری یک دیالوگ مشترک بین شهرداری و مردم می‌توان شهر را از ریل تامین مخارج به روش فروش آینده شهر خارج کرد.
وی با بیان اینکه باید قطار شهرداری از ریل تراکم فروشی خارج شود و تغییر مسیر دهد،‌ گفت: البته این تغییر مسیر ممکن است مدت‌ها به طول انجامد اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مانع از فروش آینده شهر شویم.
موافقت آموزش و پرورش با کلیات «تعطیلات زمستانی مدارس»/ مخالف تعطیلات 3 ماهه مدارس هستیم
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه با کلیات تعطیلات زمستانی مدارس به شرط اصلاح تقویم آموزشی موافق هستیم، گفت: موضوع تعطیلات مدارس بسیار پیچیده است و کل کشور را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار می‌دهد.
نوید ادهم با تاکید بر اینکه با کلیات تعطیلات زمستانی به شرط اصلاح تقویم آموزشی موافقیم، گفت: آلودگی هوا تنها در چند کلانشهر موضوع بحرانی است اما باید به کل کشور توجه کرده و تنوع اقلیمی استان‌های مختلف را در نظر بگیریم و به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می‌توان با توجه به تنوع اقلیمی زمان شروع سال تحصیلی را برای استان‌های مختلف در نظر بگیریم؟
افزایش 2 برابری چاقی در کودکان ایرانی/ لزوم توجه به سموم باقی‌مانده در سبزیجات
معاون بهداشت وزیر بهداشت نسبت به روند رو به رشد چاقی در کودکان کشور هشدار داد.
علیرضا رییسی در نشست خبری امروز وزارت بهداشت با بیان اینکه در یک روند 10 ساله در ایران چاقی کودکان دو برابر شده است، افزود: ‌20 درصد دانش آموزان و 60 درصد جمعیت بالای 18 سال دچار چاقی هستند. سازمان بهداشت جهانی توصیه می‌کند که فقط 10 درصد انرژی روزانه باید از قندهای ساده تامین شود. حتی توصیه شده است که این رقم به پنج درصد کاهش یابد. این یعنی هر فرد می‌تواند حداکثر 25 گرم شکر سالم استفاده کند.
وی ادامه داد:‌ متاسفانه در ایران روزانه 66 گرم قند ساده به صورت میانگین مصرف می‌شود. این در حالی است که مصرف قند اضافی ارتباط نزدیکی با شیوع بیماری‌ها دارد. علاوه بر این می‌تواند چربی مفید بدن را کاهش و تری‌گلیسیرید را افزایش دهد.
در جریان جزییات احوال آیت‌الله شاهرودی هستیم/ بدهی 13هزار میلیاردی بیمه‌ها به وزارت بهداشت
قائم مقام وزیر بهداشت ضمن اشاره به بدهی بیش از 13هزار میلیارد تومانی بیمه‌های پایه به وزارت بهداشت، از بیمه‌های تجاری نیز سهم وزارت بهداشت از بیمه شخص ثالث جهت درمان رایگان مصدومان ترافیکی را بپردازند.
ایرج حریرچی در نشست خبر ی امروز وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به مراکز درمانی اظهار کرد: ما بابت ارایه خدمات در سال 95 و 96 بالغ بر 25 هزار و 358 میلیارد تومان اسناد ارسالی و 4 هزار میلیارد تومان اسناد بین راهی داریم. از این ارقام بیش از 12 هزار میلیارد تومان به بیمارستان‌ها پرداخت شده و 13 هزار و 153 میلیارد تومان فقط برای اسناد ارسالی طلب داریم.
وی افزود: سازمان‌های بیمه‌گر تا کنون با استفاده از اوراق و تهاتر سعی کردند بدهی‌های خود را پرداخت کنند، اما مجموع آنها بیش از 4 هزار میلیارد تومان اسناد بین راهی بوده است و همچنان بیش از 13 هزارمیلیارد تومان طلب داریم. این موضوع تاثیر شدیدی بر فعالیت بیمارستان‌ها دارد.
ورود "برلیانس" به ناوگان تاکسیرانی از بهمن‌/حذف پراید تاکسی تا سال 98
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از ورود خودروی برلیانس به ناوگان تاکسیرانی تا ماه‌ آینده خبر داد و گفت: رونمایی و قرارداد اولیه ورود تاکسی برلیانس انجام شده و سایپا نیز قول داده است که مسائل حقوقی و قراردادی آن را تا پایان ماه جاری نهایی کند تا بتوانیم از ماه آینده خودروی برلیانس را وارد ناوگان تاکسیرانی کنیم.
مرتضی ضامنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تغییر مدیریت در سایپا نوید همکاری‌های خیلی خوبی را داد، اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور تیم مدیریتی جدید سایپا و در همایش شهر ایده ال در جزیره کیش اتفاقات خوبی رقم خورد و این اراده شکل گرفت تا شرکت سایپا در حوزه تاکسیرانی ورود کند. تا دو سال آتی تمامی خودروهایی که از طریق شرکت سایپا وارد ناوگان حمل و نقل شدند و اکثر آنها نیز خودروی پراید بودند از چرخه تاکسیرانی خارج خواهند شد؛ زیرا به سن فرسودگی می‌رسند.
بهره‌مندی معتادان فاقد مدارک هویتی از پوشش «بیمه درمان اعتیاد»
معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به مشکل بهره‌مندی معتادان و گروه‌های فاقد مدارک هویتی از بیمه اعتیاد از تصویب آئین‌نامه «حمایت از معتادان بی ‌بضاعت» و توافق بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
فرید براتی سده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بهره‌مندی معتادان از خدمات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت، مستلزم ارائه مدارک هویتی است، گفت: بسیاری از این افراد، معتادان متجاهر و بی‌خانمانی هستند که این مدارک را در اختیار ندارند. این در حالیست که این افراد بیش از سایر گروه‌ها به خدمات ارائه شده در قالب بیمه اعتیاد نیازمندند.
وی با اشاره به اینکه پیشنهاد شده است تا بخشی از بودجه بیمه اعتیاد از طریق سازمان بهزیستی کشور به این افراد اختصاص داده شود، افزود: در تلاشیم تا با هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه برای این قبیل بیماران اعتبارات لازم را دریافت کنیم و در اختیار آنان قرار دهیم؛چرا که این عده شایسته ترین بیماران برای برخورداری از این اعتبار و بودجه هستند.
آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
مدیرعامل شرکت آتیه‌ سازان حافظ 30 بهمن را آخرین مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، بر اساس قرارداد منعقد شده، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تا مدت سه ماه از زمان شروع می‌‎توانند برای ثبت‌نام و یا انصراف از دریافت خدمات اقدام کنند. بر این اساس مشمولان تا 30 بهمن برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی فرصت دارند. البته اگر بیمه شده‌ متقاضی انصراف در این سه ماه، خدمتی دریافت کرده باشد انصرافش قابل قبول نیست و همچنیت اگر یکی از اعضای خانواده به جز بیمه شده اصلی نیز از خدمات استفاده کرده باشد، حذف آنها قابل قبول نیست.
رد یک شائبه؛ باران تهران اسیدی نبوده است
آسمان تهران در حالی بارانی شده که با توجه به غلظت آلاینده‌ها و آلودگی‌ هوا، شائبه اسیدی‌بودن ْآن از سوی برخی شهروندان مطرح شد، شائبه‌ای که یک کارشناس محیط زیست آن را رد کرد و گفت: درست است که در تهران روزهای پیش از بارندگی، آلودگی هوا تداوم داشت، ولی نمی‌توان گفت که بارانی که طی دو روز اخیر بارید، اسیدی بوده است.
دکتر رامین عزتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شرایط جوی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا باران اسیدی تولید شود، اظهار کرد: چند روز پیش از بارش باران‌های اخیر در تهران، وزش باد در شهر داشتیم که سبب شده بود از غلطت مواد معلق موجود در هوا کاسته شود. چنانچه هوای شهر ساکن باشد سپس باران ببارد، می‌توان گفت که آن باران اسیدی است ولی وزش باد پیش از بارش می‌تواند مواد اصلی باران اسیدی را جابه‌جا کند.
مبنای دریافت عوارض طرح ترافیک جدید نوع فناوری خودرو باشد نه پلاک
یک عضو هیات علمی دانشگاه بهشتی با بیان اینکه عوارض طرح ترافیک باید با توجه به نوع تردد و نوع تکنولوژی خودرو متغیر باشد، گفت: دریافت عوارض از خودروها باید بر اساس تکنولوژی باشد، نه بر اساس پلاک.
یوسف رشیدی کارشناس محیط زیست و معاون اسبق سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اجرای طرح ترافیکی جدید در تهران، اظهار کرد: کلیات طرح ترافیکی جدید را می‌پسندم اما به شرط اینکه در ورود به طرح و تردد در این محدوده دو موضوع در نظر گرفته شود. یکی اینکه دریافت عوارض ترافیک تابعی از میزان تولید آلودگی خودرو باشد و فناوری خودرو به جای پلاک محور قرار گیرد. دوم اینکه برای ساکنان محدوده ترافیکی تسهیلاتی در نظر گرفته شود و این طور نباشد که بعد از مدتی ساکنان این منطقه، محل زندگی خود را ترک کنند؛ همان اتفاقی که بر اثر اجرای طرح ترافیکی قبلی رخ داد و مناطق مرکزی شهر خالی از سکنه شد و بافت مسکونی و سنتی شهر تغییر کرد.
وی افزود: در کشور ما بر عکس همه جای دنیا عوارض سالانه خودروهای نو بیشتر از خودروهای قدیمی است، درحالیکه که آلودگی این خودروها کمتر است. اگر تناقض بین عوارض سالانه و عوارض طرح ترافیکی از بین رود؛ این طرح‌ها می‌توانند در کاهش آلودگی هوا موثر عمل کنند.
چالش‌های مدیریت بحران در ایران
ایران، ‌کشوری است با خطرپذیری بالا، از همین رو آنچه در چنین جغرافیایی اهمیت دارد توجه به بحران و چرخه مدیریت بحران است.
چرخه مدیریت بحران "پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی" را شامل می‌شود. چرخه‌ای که غفلت در هر کدام از بخش‌ها می‌تواند ناهماهنگی‌هایی را در مراحل دیگر ایجاد کند؛ چرخه‌ای که در ماه‌های اخیر، به دلیل رخدادن اتفاق‌هایی مانند زلزله کرمانشاه، کرمان و تهران، بهتر می‌توان آن را ارزیابی کرد و دید که مهمترین چالش‌های و مشکلات در مدیریت بحران در کشور چیست.
یکی از مواردی که در این چرخه قابل توجه است،‌ میزان هماهنگی دستگاه‌های مسئول و متولی بحران است. موضوعی که محمد جمالی نوبندگانی،‌ عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آن می‌گوید: مدیریت بحران از منظر هماهنگی با چالش‌هایی روبرو است. وی یکی از چالش‌ها را عدم آشنایی سازمان‌های دخیل در حوزه مدیریت بحران با عملکردهای تیمی می‌داند. او می‌گوید که "عملکردها به صورت جزیره‌ای" رخ می‌دهد و چون در سال‌های اخیر در حوزه مدیریت بحران برنامه‌ریزی مدونی وجود نداشته بسیاری از افراد از روی احساس مسئولیت فردی وارد عملکرد مدیریت بحران می‌شوند.
نحوه گزینش دانش‌آموزان در مدارس هیات امنایی
مدیر امور شوراهای آموزش وپرورش با بیان اینکه مدارس هیات امنایی جزو مدارس خاص نیستند و همان مدارس دولتی با سبک مدیریتی مردم محور هستند گفت: حدود 3000 مدرسه هیئت امنایی داریم که حدود یک میلیون دانش آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند. تلاش می‌کنیم نظارت بر این مدارس را تقویت کنیم.
رسول پاپایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مدارس هیئت ‌امنایی اظهار کرد: مدارس هیئت امنایی نوع جدیدی از مدارس نیستند؛ گرچه نورس هستند و تازه متولد شده‌اند. مدارس هیئت امنایی دارای یک نوع سبک مدیریتی‌اند و بعضا مشاهده می‌شود به اشتباه آن‌ها را از انواع مدارس تلقی می‌کنند در حالی که اینها مدارس دولتی با سبک مدیریتی مردم محور و مبتنی بر مدرسه محوری هستند.
رئیس پلیس تهران بزرگ: طرح ترافیک جدید نیازمند بررسی کارشناسانه است
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح طرح ترافیک جدید گفت: باید جزئیات این طرح مورد مطالعه و بررسی کارشناسانه قرار بگیرد. سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم معارفه جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: این طرح فعلا در حد پیشنهادات است و باید دستگاه‌های مختلف نظر خود را نسبت به آن مطرح کنند. همچنین باید سازوکارهای مختلف پیش بینی شود و جزئیات این طرح در حال مطالعه است.
وی افزود: توسط شهرداری تهران اعلام شده که این طرح در کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران تاثیرگذار است اما بررسی‌های اولیه ما این مساله را تایید نمی‌کند، بی تردید جزئیات این طرح توسط پلیس بررسی خواهد شد و نتیجه آن اعلام می‌شود. پلیس با هماهنگی پلیس راهور نتیجه نهایی را کتبا به شهرداری تهران اعلام خواهد کرد.
حاشیه‌نشینی با سخنرانی‌ ودلسوزی برطرف نمی‌شود/ نادیده گرفتن طبقات پایین دربرخی ازمفاد بودجه 97
به گفته یک استاد دانشگاه، برخی از تصمیمات بودجه 97 طبقات پایین را نادیده گرفته و تنها به فکر سرمایه افراد ثروتمند کشور است، در این سیستم عمدا تصمیم‌هایی گرفته می‌شود که خود تصمیم‌گیریندگان برنده آن هستند.
حسین راغفر استاد دانشگاه و اقتصاددان در نشست «اقتصاد سرمایه‌داری و عدالت اجتماعی» با اشاره به نقش بودجه به عنوان یکی از شاخص‌های نظام تصمیم گیری تصریح کرد: در بودجه 97 مجموع مالیاتی که بر ثروت افراد وضع شده 4800 میلیارد تومان است. این در حالیست که مجموع عوارض و جریمه‌های رانندگی که باید دریافت شود 4600 میلیارد تومان است. این یک تصمیم سیاسی است به عبارتی دیگر افرادی که پنت هاوس‌ها، ماشین‌های لوکس و اختلاف طبقاتی‌های عظیم دارند تنها 4800 میلیارد تومان مالیات می‌دهند و بقیه جمعیت که با خودروهای مدل پایین خود کسب معاش می‌کنند هم 4600 میلیارد تومان جریمه پرداخت می‌کنند.
وی افزود: برخی از تصمیمات بودجه 97 طبقات پایین را نادیده گرفته و تنها به فکر سرمایه افراد ثروتمند کشور است، این سیستم موجب بازتولید نابرابری اجتماعی است. در این سیستم عمدا تصمیم هایی گرفته میشود که خود تصمیم گیریندگان برنده آن هستند.
فهرست پنج خبر پربازدید اجتماعی ایسنا نیز به این شرح است:
احتمال پس گرفتن گود برج میلاد از ناجا
تغییر نام وزارت آموزش و پرورش به «وزارت تربیت رسمی و عمومی»
ورود "برلیانس" به ناوگان تاکسیرانی از بهمن‌/حذف پراید تاکسی تا سال 98
رئیس پلیس تهران بزرگ: طرح ترافیک جدید نیازمند بررسی کارشناسانه است
کلنگ‌زنی ساختمان 10 طبقه جدید پلاسکو در 29 دی
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/28738/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راه مراقبت از ذهن در فصل سرما

خوابی بی نظیر را تجربه کنید

چرا غُر زدن حس خوبی دارد؟

چگونه استرس و اضطراب را کنترل کنیم؟

بیماری های روانی از طریق والدین به جنین منتقل می شود؟

ابتلا به افسردگی، 8 دلیل پنهان دارد!

آیا برای مشاوره به روانشناسان مراجعه می کنید ؟

10 فرد سمی که باید هر چه سریع تر از خودتان دور کنید!!

چرا گاهی احساس بدبختی می‌کنیم؟

با دیدن این 7 نشانه به دوستی های خود پایان دهید

افسردگی پاییزی، با دلشوره و افسردگی پاییزی چه کنیم؟

اضطراب مانعی برای درمان شوره‌سر

چه کسانی بیشتر در معرض افسردگی‌ هستند؟/مشخصات افراد افسرده

اینقدر به خودتان فشار نیاورید!

با آلزایمری‌ها چگونه رفتار کنیم؟

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

علت بدبینی برخی افراد چیست؟

روانشناسی رنگ آبی

مراقب اختلالات روانی نوجوانان باشید

مادر وسواسی ام قبول نمی کند که به شدت وسواس دارد!

نتایج نظرسنجی زنان شادتر هستند یا مردان ؟

نقش شبکه‌های مجازی در درمان افسردگی

هفت دلیل برای کسل بودن و کمبود انرژی شما

بهداشت روانی چیست؟

اگر شما هم دچار خودانتقادی مخرب هستید، بخوانید

دلایل اصلی پایین آمدن عزت نفس

پیامدهای سرنوشت‌باوری (تقدیرگرایی)

اوج افسردگی پاییزی چه زمانی است؟

علائم کمبود اعتماد به نفس در خودتان را بشناسید

ارتباط هورمون استرس با عملکرد بد حافظه افراد مسن

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

کمال گرایی تهدیدی برای سلامتی روانی

این رنگ ها تاثیر منفی روی احساسات تان می گذارند!!

خوره‌ای که مغزتان را می‌خورد

استرس های روانی باعث فشار خون و کهیر می شود

سلامت روانی نوجوانان دوجنسیتی در معرض خطر بیشتر

عکس پروفایل شما چه حقایقی را در مورد شخصیت تان بر ملا می کند؟

انواع روان درمانی و مشاوره + مزیت های مراجعه به روانشناس

ترس‌هایی که مانع پیشرفت می‌شوند

استرس، مغز را کوچک می‌کند

نشانه‌های هشدار دهنده تاثیر منفی تنهایی بر سلامت

شب بیداری علت شکست های عاطفی

10 جمله ممنوعه در محل کار!!

علائم فشار روانی بر مراقبت‌کننده از بیمار مبتلا به آلزایمر

فکر کردن باعث شارژ شدن مغز می شود

این جملات را هرگز در پیامک تان نگویید!!

دروغگویی یا چاپلوسی

درمان بی خوابی شبانه تنها در 60 ثانیه

مادران افسرده، فرزندان افسرده تربیت می‌کنند

کمال گرایی چیست و چگونه می توان به کمال گرایی غلبه کنیم؟