آریا بانو

آخرين مطالب

اين رفتارها مرد مورد علاقه تان را از شما دور مي کند!! زنان جهان

  بزرگنمايي:

براي جذب مرد مورد علاقه تان گاهي اوقات هر چه تلاش مي کنيد نتيجه برعکس مي بينيد به همين دليل موارد زير را با دقت بخوانيد و تا جايي که مي توانيد از آن ها دوري کنيد.

8 موردي که مردان را از شما دور مي کند 

وقتي مي خواهيد مردي را به خودتان جذب کنيد بايد بدانيد چه رفتارها و کارهايي مانع مي شوند. گاهي اوقات هر چه تلاش مي کنيد نتيجه برعکس مي بينيد به همين دليل موارد زير را با دقت بخوانيد و تا جايي که مي توانيد از آن ها دوري کنيد.

آرايش زياد

شايد تصورتان اين باشد که هفت قلم آرايش شما را زيباتر مي کند اما نظر يک مرد کاملا متفاوت است و آرايش زياد براي او هيچ جذابيتي ندارد. پس بياييد واقع بين باشيم. حقيقت اين است که مردها با آرايش زياد جذب شما نمي شوند.

  سخن چيني کردن

ممکن است به اشتراک گذاشتن آخرين خبر و شايعه درمورد يکي از دوستان يا همکاران تان براي شما جذابيت داشته باشد اما اين را بدانيد که سخن چيني يکي از ويژگي هاي غير جذاب از نظر مردهاست. شايد نيت شما اين باشد که بخواهيد از طريق با او بيشتر ارتباط برقرار کنيد اما حرف زدن درباره ديگران عزت نفس پايين شما را نشان مي دهد. خيلي ها به دليل اعتماد به نفس پاييني که دارند سعي مي کنند با حرف زدن درباره اشتباهات ديگران و سخن چيني احساس بهتري نسبت به خودشان داشته باشند. اين را بدانيد مردها جذب کسي مي شوند که اعتماد به نفس داشته باشد، به خودشان ارزش بدهند و براي بالا بردن خودشان ديگران را سرکوب نکنند.

  اعتماد به نفس بيش از حد

اعتماد به نفس يکي از ويژگي هايي است که براي مردها جذابيت بالايي دارد اما بين اعتماد به نفس و غرور و تکبر فرق هست. خودتان را باور داشته باشيد، به داشته ها و موفقيت هاي تان افتخار کنيد اما خودنمايي نکنيد. خودستايي نتيجه برعکس مي دهد و کاري اشتباه است. بايد تواضع داشته باشيد و آنقدر به خودتان اطمينان داشته باشيد که نخواهيد با خودستايي قابليت هاي تان را نشان دهيد. يک مرد نياز ندارد که دائما عالي بودنتان را به او متذکر شويد. با اين کار او برداشت خودش را خواهد کرد.

بدگويي کردن از همسر سابق

شايد فکر کنيد بدگويي کردن از همسر سابق يا رابطه اي که قبلا داشتيد کار درستي است اما اين کار شما را بد نشان مي دهد. نيت شما اين است که به او نشان دهيد جاي هيچ نگراني نيست اما دائما انتقاد کردن از رابطه سابق رفتاري کاملا غير جذاب است و با اين کار کينه توزي خود را نشان داده ايد و او در ذهن خودش ناخودآگاه به اين فکر مي کند که ممکن است نفر بعدي که چنين کلماتي را پشت سرش مي گوييد او باشد. پس بهتر است گذشته را کاملا رها کنيد و به حال و آينده فکر کنيد.

  دست نيافتني بودن

مستقل بودن با دست نيافتني بودن فرق دارد. شايد تصور کنيد با در دسترس نبودن مي توانيد او را به خودتان جذب کنيد اما با وقت نگذاشتن براي او سخت در اشتباه هستيد. با نقش بازي کردن نشان مي دهيد که هيچ تمايلي براي شناخت او نداريد و نسبت به او بي توجه و بي علاقه هستيد.

  خود را محتاج نشان دادن

نکته اي که براي جذب مردها بايد بدانيد اين است که مردها بايد تشخيص دهند که به آن ها نياز داريد. آن ها دوست دارند به زندگي شما ارزش بدهند و هيچوقت يک موجود اضافي و بي مصرف به حساب نيايند. خيلي از زن ها به اشتباه مي خواهند اين نياز مردها را با حسادت کردن، بيش از حد احساس نياز کردن و هر لحظه به او چسبيدن و وابستگي احساسي بيش از حد رفع کنند و با اين روش هاي غلط خود را به او نزديک تر کنند اما فقط او را از خودشان دور مي کنند. مردها مي خواهند مکمل زندگي شما باشند نه اين که مرکز دنياي شما. راه حل اين است که درباره خودتان هيچ جمله منفي نگوييد و از منطقه امن خود بيرون بياييد.

  موهاي شينيون کرده

موهاي شينيون کرده آنقدري که براي خودتان جذاب است براي مردها هيچ جذابيتي ندارد. مو يکي از مواردي است که مردها به آن توجه زيادي دارند بنابراين هر چه طبيعي تر باشيد براي او جذاب تر هستيد.

  هميشه موافق بودن

باور کنيد يا نه هميشه موافق بودن يکي از رفتارهايي است که مردها را نسبت به شما سرد مي کند. مي ترسيد که عقايد خودتان را به زبان بياوريد، هيچوقت مخالفت نمي کنيد يا هيچوقت با او بحث نمي کنيد تا او را از خودتان دور نکنيد اين ها نشان دهنده عدم پذيرش و صداقت شما هستند. هر چه بيشتر افکار و احساس تان را به زبان بياوريد رابطه بهتر و محکم تري خواهيد داشت. خودتان باشيد نه کسي که فکر مي کنيد او دوست دارد باشيد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/4493/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درمان وسواس و افسردگی با چند راهکار کم‌خرج

با این ترفند ساده از اعتیاد به تلفن همراه خلاص شوید

غلبه بر ترس و راه اندازی کسب و کار جدید

5 نشانه‌ ظاهری اضطراب بیمارگونه

رژیم غذایی برای مقابله با افسردگی

فرار دختران از خانه، دلایل و راه های پیشگیری

اکراه مردان در پذیرش مشکلات سلامت روان

بی‌ادب ها هرگز موفق نمی‌شوند!

راهکارهایی برای کنترل عصبانیت

چگونه با رازهای‌مان خوشحال باشیم؟

چرا دختران بیشتر از پسران در معرض افسردگی قرار دارند؟

نقش استرس در بروز دردهای قلبی!

اعتیاد به کار؛ بلایی که عمرمان را می‌گیرد

با بیماران چگونه برخورد کنیم؟

فواید خنده و گریه

چرا مجردها منزوی می‌شوند؟

اضطراب و استرس، مسری است

9عامل کمتر شناخته‌شده زوال عقل

شخصیت شما چه تاثیری بر سلامت شما دارد؟

12 علامت اینکه واقعا باهوش هستید

روان‌شناسی نابرابری

آیا احساسات را به فرزندانمان یاد می دهیم یا ارث می دهیم؟

افسردگی ناشی از تعطیلات چیست؟

9 عادت روزانه‌ای که باید هر چه زودتر ترک کنید

ویژگی‌های چهره که باعث جذاب‌تر دیده شدن افراد می‌شود

اضطراب بیشتر با استفاده بیش از اندازه از اسمارت فون ها

چرا بی دلیل گریه می کنیم؟

آیا افراد تحصیل‌کرده به مشکلات روحی بیشتری دچار می‌شوند؟

شغلی را که واقعا دوست دارید بیابید

راه های رفع کسالت بعد از تعطیلات نوروز

چرا در مورد مسائل مالی، احساسی تصمیم می‌گیریم؟

راهکارهایی برای رهایی از استرس

نکاتی درباره رایج ترین بیماری روانی

افزایش سطح انرژی بدن در آغاز روز با رنگ نارنجی و چند اقدام ساده

علائم افسردگی خفیف

مهارت تفکر انتقادی‌تان را چگونه پرورش دهید؟

اختلال مانیک (دوقطبی) چیست؟

چرا در خواب حرف می‌زنیم؟

چگونه انرژی منفی را از خانه دور کنیم؟

چگونه هورمون استرس را کم کنیم؟

انعطاف پذیری ذهن، به این 4 عامل بستگی دارد!

یادگیری و تقویت حافظه

این نشانه‌های پنهان اضطراب را جدی بگیرید

ناامیدی و بدبینی نشانه ای از اختلالات خلقی است

اگر فرزند وسط هستید این مطلب را حتما بخوانید

وقتی زنان افسرده می شوند

شاید از افسردگی پنهان رنج می‌برید...

چهار روش اشتباه برای جلب توجه

چه کنیم تا بقیه به ما گوش بدهند؟

8 روش اثبات شده برای غلبه بر استرس