آریا بانو

آخرين مطالب

کليدهايي براي جذب شوهر خانواده

  بزرگنمايي:

جذب شوهر
برخلاف جذابيت‌هاي جسمي، ايجاد جاذبه احساسي زمان زيادي مي‌طلبد. اگر واقعاً مي‌خواهيد رابطه بلندمدتي را با شريک زندگي‌تان تجربه کنيد، بايد بسيار صبور باشيد و در اين راه تلاش زيادي به خرج دهيد. در اين مقاله با هم چند روش را مرور مي‌کنيم تا بتوانيد با شوهرتان ارتباط عاطفي عميقي ايجاد کنيد.

براي همسرتان شخص قابل اعتمادي باشيد
مردها به دنبال خانم‌هايي هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. کسي که آن‌ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسي که بتوانند به او ايمان داشته باشند. شايد برايتان عجيب باشد اما برخي از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسيار بي وفا هست‌ند. همين امر باعث مي شود که مردها محتاط تر عمل کنند.

يک زن مهربان باشيد
مردها به دنبال خانم‌هايي با روحيه زنانه و مهربان مي گردند زيرا چنين خصوصياتي باعث مي شود که يک زن بتواند مادر بهتري براي بچه هايش باشد. البته اين امر بدان خاطر نيست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نيز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزي پرورش پيدا کنند.

مردها به دنبال زن‌هايي هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هايي نيست که دائما به دنبال مد مي روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در مي آورند.

علاقه‌مندي همسرتان را زير سۆال نبريد
سرگرمي‌ها و علاقه‌مندي‌هاي همسرتان ممکن است با سليقه شما جور درنيايند و شما همان احساس را نسبت به آن فعاليت‌ها نداشته باشيد. اما اگر قرار به اشد به هم نزديک شويد و رابطه صميمي‌تري داشته باشيد، بايد فعاليت‌هايي را با يکديگر انجام دهيد. اين مسئله کمک مي‌کند يکديگر را بهتر درک کنيد و ابعاد ديگر فردي که دوست داريد را نيز به بينيد. خودتان هم مي‌توانيد از قرار گرفتن در محيطي متفاوت لذت ببريد و دوستان جديدي هم پيدا کنيد.

سبک بيان احساسي همسرتان را بشناسيد
شيوه بيان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم‌ها معمولاً احساسات خود را در قالب واژگان بروز مي‌دهند، در حالي که مردها ترجيح مي‌دهند سکوت کنند و البته گريه هم نکنند. در بيان عشق هم همين تفاوت وجود دارد. عدم درک اين تفاوت‌ها مي‌تواند منجر به نااميدي گردد و مانع برآورده شدن انتظارات همسران از يکديگر شود. زمان خود را با همسرتان به گذرانيد و به بينيد چه چيزهايي او را خوشحال مي‌کند و چه مسائلي پريشاني او را به دنبال دارد. بدين ترتيب درک متقابل ميان شما افزايش مي‌يابد و ميزان سۆتفاهم‌ها به حداقل مي‌رسد.

ارتباطي شفاف و صادقانه برقرار کنيد
زنان راهکارهاي زيادي دارند که مي‌توانند به واسطه آن‌ها مردان را از نظر احساسي درگير خود کنند. در حالي که برخي زنان مي‌کوشند با ناديده گرفتن مشکلات و تظاهر به تغيير سبک زندگي نظر شوهرشان را به خود جلب کنند، برخي ديگر تلاش مي‌کنند با استفاده از برقراري ارتباط، رابط‌هاي مستحکم ايجاد کنند. آن‌چه را که مي‌انديشيد در رابطه شما درست و يا نادرست است، صادقانه با همسر خود در ميان بگذاريد. با اين کار اين فرصت به وي مي‌دهيد تا انتظارات شما را درک کند و خود نيز آزادانه انتظارات و احساساتش را بيان کند. بدين‌ترتيب فرصتي فراهم مي‌شود تا هر دو شما رابطه دوستانه‌تري برقرار کنيد که به منزله شالوده رابطه ميان شما عمل خواهد کرد.

از به کارگيري تدابير منفي اجتناب کنيد
مردان از زنان نااميد خوششان نمي‌آيد. شرايطي را فراهم نسازيد که شوهرتان در برابرتان بايستد. در مورد مسائلي که مي‌دانيد به هر حال تغييري در آن‌ها ايجاد نمي‌کند، از او انتقاد نکنيد. از آنجايي که شما مي‌خواهيد رابط‌هاي احساسي ايجاد و آن را تقويت کنيد، بايد صبور باشيد و آرامش خود را حفظ کنيد. به همسرتان فضا و زمان لازم را بدهيد تا از پيله خود بيرون بي‌ايد و همراه با شما احساس رهايي را تجربه کند. براي اين منظور بايد به نرمي و آهستگي اين امکان را براي وي ايجاد کنيد تا بتواند درک کند شما داراي چه شخصيتي هستيد و به قدري اعتمادسازي کنيد که احساس کند مي‌تواند حرف دلش را با شما در ميان بگذارد. براي ايجاد حس اعتماد، بسيار مهم است که خود شما تا حد امکان برخورد معقولي داشته باشيد و مشکلات را با ملايمت و با نهايت صبر مديريت نماييد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/4508/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قوانینی که برای محافظت از کودک باید بدانید

کلاس‌ های تابستانی کودکان

بچه ها از چه سنی جوک را درک می‌کنند؟

اگر بچه ای رابطه جنسی والدینش را به طور اتفاقی دید چه کار کنیم؟

راهکارهایی برای تقویت روابط مادر و دختر

کلاس های تقویتی کودکان در فصل تابستان خوب یا بد؟

راهکارهایی برای متقاعد کردن بهتر کودک

نشانه های استرس در کودکان و راههای کاهش آن

آموزش مثبت اندیشی به کودکان

گِل‌بازی چه تاثیری روی کودکان می‌گذارد؟

استعدادیابی کودکان از روی رفتارشان!

علل جالب دروغگویی کودکان و راه درمان آن

16 راهکاری که والدین کلاس اولی‌ها باید بدانند

نحوه کمک به کودکان بعد از آسیب روانی

روش های تشویق کردن یکی از فرزندان برای جلوگیری از حسادت فرزند دیگر

بچه های زیر هفت سال چطور با طلاق کنار می آیند؟

علل، نشانه ها و درمان وسواس در کودکان

علت جیغ زدن کودکان چیست؟

با دوست خیالی کودکمان چه کنیم؟

علل خشم در نوجوانان

علل جیغ زدن کودک نوپا و روش صحیح برخورد با آن

با کدام ساز برای آموزش موسیقی به کودکان شروع کنیم؟

راهکارهایی برای پرورش کودکان شاد

روشهایی برای تقویت حس کنجکاوی در کودکان

اختلال یادگیری در کودکان چه علائمی دارد؟

روش های انتخاب معلم خصوصی مناسب

راه های مسئولیت پذیر کردن فرزندان

فواید آموزش موسیقی به کودک

انواع کودک آزاری و نکاتی درباره آن

رفتار با کودکان سرطانی

علل جیغ زدن کودکان و نحوه صحیح برخورد با آنها

مهم ترین نیازهای عاطفی کودک چیست؟

رفتارهایی که نشان میدهد کودک شما در آینده مهندس میشود !

لجبازی کودکان هنگام لباس پوشیدن

چند روش مناسب برای تنبیه کودکان

نحوه رفتار با کودک 4 ساله

بهترین سن یادگیری انواع موسیقی

طبیعت منبع الهام و اکتشاف کودک

تاثیر نقاشی بر عملکرد ذهنی و جسمی کودک

مشاوره کودک

کودکتان را به آشپزی کردن تشویق کنید

باغبان کوچک| معجزه تعامل کودک با گل و گیاه

بعد از دیدن چه علائمی باید به توانایی ذهنی کودک شک کرد؟

روان درمانی کودکان

روشهایی برای درک مفهوم زمان به کودک

خرید اسباب‌ بازی‌ زیاد چه تأثیری بر کودکان دارد؟

روشهایی برای تشویق کودک به حرف گوش کردن

عوامل موثر بر حسادت در بین فرزندان

نکاتی که باید با در رفتار با کودک عصبی در نظر داشت

علائم، روش های پیشگیری و درمان انزواطلبی کودکان