آریا بانو
رژلب خانگی ارزان و بدون سرب
شنبه 1 تير 1398 - 12:37:26
آریا بانو -
رژلب خانگی ارزان و بدون سرب
k ٢.٤
٠
خراسان / حتما ًدرباره مضرات سرب در رژ لب چیزهایی به گوش‌تان خورده است. خارجی و داخلی هم ندارد؛ چه باید کرد؟ آیا کنارگذاشتن رژ لب قابل تصور است؟ مسلما خیلی از خانم ها به این سؤال پاسخ منفی می دهند.نگران نباشید، برای شما خبرخوبی داریم؛ می توانید در منزل رژ لب درست کنید و بدون دغدغه، لب های زیباتری داشته باشید.
رژ لب شکلاتی
مخلوطی از یک قاشق روغن نارگیل، یک قاشق غذاخوری کره کاکائو و دو عدد شکلات بسازید. با حرارت ملایم این ترکیب را به آرامی ذوب کنید و هم بزنید تا یک دست شود. یک کپسول ویتامین E هم به آن اضافه کنید. می توانید اسانس هم برای خوشبویی اضافه کنید (مثل گل رز یا یاس). مواد را در یک ظرف استریل شده بریزید و در یخچال نگه دارید.
رژ لب آلبالویی
چای آلبالو (کیسه ای) را به همراه یک فنجان آب جوش در ظرفی بریزید. 10 تا 20 دقیقه آن را بجوشانید. چای کیسه ای را خارج کنید و اجازه دهید آب اضافه تبخیرشود. کمی گلاب اضافه کنید. با غلظت مناسب، آن را درظرف استریل نگه دارید.
رژ لب لبویی
نصف قاشق غذاخوری موم را به مایع تبدیل کنید. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و کمی عصاره ریشه چغندر راضافه وبعداز غلیظ شدن گاز را خاموش کنید.
رژ لب نارنجی
یک قاشق موم، یک قاشق روغن هسته زردآلو، یک قاشق روغن همیشه بهارو 3 تا 4 قطره روغن یا عصاره پرتقال را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید. رنگ گیاهی خوراکی نارنجی را به آن اضافه کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/170868/رژلب-خانگی-ارزان-و-بدون-سرب
بستن   چاپ