آریا بانو
چگونه از کودکان در ساحل دریا مراقبت کنیم
دوشنبه 4 شهريور 1398 - 10:25:52
آریا بانو -
چگونه از کودکان در ساحل دریا مراقبت کنیم
٢٦٠
٠
چگونه / رفتن به ساحل همیشه سرگرم کننده است اما همانطور که می دانیم می تواند برای شما و فرزندانتان خطرناک باشد. در این چگونه برخی روش های حفظ امنیت در ساحل را بررسی می کنیم.
برای فرزندتان جلیقه نجات تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که فرزندتان همیشه وقتی درون آب می رود جلیقه نجات خود را بپوشد. اگر شنا بلد نیست بهتر است تمام مدت در کنارش باشید. از جلیقه ی متناسب با وزن فرزندتان استفاده کنید. باید تسمه های آن را برای یک سفر راحت اما بی خطر، سفت تنظیم کنید. هرگز اجازه ندهید کودکان بیش از حد در آب بمانند. به خصوص اگر آنجا موج های پرقدرتی دارد. اگر این موارد را رعایت کنید خودتان و کودکتان یک سفر ایمن خواهید داشت.
از اوضاع آب و هوا قبل از سفر خود اطلاع پیدا کنید و مطمئن شوید برای ساحل آب و هوای نامناسب پیش بینی نشده باشد. رعد و برق ها در ساحل بسیار خطرناک هستند و اغلب در آنجا سرپناهی وجود ندارد.
فرزندانتان را از نور خورشید محافظت کنید. اگر بیش از حد در مقابل نور خورشید باشند ممکن است دچار آسیب های کوتاه مدت مانند آفتاب سوختگی و بلند مدت مثل سرطان پوست شوند.
مطمئن شوید که فرزندانتان کفش مناسب پوشیده باشند تا پاهای آنها از شیشه های شکسته و سنگهای تیز محافظت شود.
نکات و هشدارها:
برای یک سفر ایمن حتماً یک جلیقه نجات سالم که هنوز مناسب باشد و درست کار کند بپوشید.
اگر جلیقه نجاتی که پوشیده اید بیش از حد بزرگ است ممکن است با نیروی یک موج قدرتمند از کار بیفتد و اگر به اندازه کافی قدرتمند باشد شما را به هر سویی بکشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/189376/چگونه-از-کودکان-در-ساحل-دریا-مراقبت-کنیم
بستن   چاپ