آریا بانو
ابتکار: زنان روستایی می توانند منشاء حرکت به سمت توسعه پایدار باشند
سه شنبه 26 دي 1396 - 11:00:58 AM
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - تهران - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: روستاها و زنان روستایی می توانند منشاء حرکت به سوی تعالی و توسعه پایدار در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، معصومه ابتکار روز سه شنبه در نشست تخصصی با دهیاران زن سراسر کشور در محل باشگاه نهاد ریاست جمهوری افزود: با توجه به اینکه جوانان و سالمندان در مناطق روستایی امید به تحولات در جامعه بسته اند، نقش دهیاران زن برای توسعه و تحولات در کشور بسیار تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: ما هم در دولت در کنار همه زنان به ویژه دهیاران زن در کشور هستیم تا بتوانیم طرح های توسعه ای به ویژه در مناطق روستایی داشته باشیم.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: تلاش ما تحقق اهداف برای رسیدن به روستای سالم و تاب آور در برابر مشکلات است و از این منظر همراهی و همکاری تمامی بانوان را نیاز داریم.
ابتکار گفت: امیدواریم شبکه سازی موثری برای زنان دهیار داشته باشیم و در ارتقای سطح توانمندی های همگام با بنیان های فکری و اعتقادی بتوانیم تحولاتی در این زمینه داشته باشیم؛ البته فعالیت های موثری در این زمینه انجام شده است.
وی افزود: باید مانند سنت های گذشته همچنان مردم در کنار هم باشند چرا که دولت قدرت مطلقی نیست که بتواند همه کارها را انجام دهد و هر سازوکار موثری با مشارکت خود مردم اتفاق می افتد.
ادامه دارد...
**٧٢٦٨**1021

http://www.banounews.ir/fa/News/30299/ابتکار--زنان-روستایی-می-توانند-منشاء-حرکت-به-سمت-توسعه-پایدار-باشند
بستن   چاپ