آریا بانو
مردی که با کم کردن 70 کیلوگرم وزن شبیه پرنس های دیزنی شد
شنبه 4 فروردين 1397 - 12:34:40
بانو نیوز - جفری کندال در 26 سالگی یعنی 2 سال پیش چاق، بیکار و بسیار افسرده بود. او همراه با مادرش در کانکتیکات زندگی می کرد و از او که دچار بیماری مغزی شده بود نگهداری می کرد. جفری همیشه با نگاه کردن به آینه و دیدن وضعیت بد ظاهری اش دچار افسردگی می شد.
همه چیز در زندگی جفری زمانی تغییر کرد که یکی از دوستانش که از همسرش جدا شده بود از او خواست تا زمانی که به تناسب اندام برسد او را در باشگاه همراهی کند. جفری برای کمک به دوستش درخواستش را پذیرفت و از آن زمان به بعد مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.
جفری با ورزش های سبک و راحت شروع کرد و بعد از مدت کوتاهی صبح ها بیدار می شد و روزش را با پیاده روی در هوای آفتابی شروع می کرد. سپس به خانه برمیگشت به مادرش کمک می کرد و شب ها ورزش یوگا تمرین می کرد.
جفری بعد از مدتی از ویدیوهای ورزشی یوتیوب استفاده کرد. شخصیت های ورزشکار یوتیوب علاوه بر ورزش به او یاد دادند که نقص هایش را بپذیرد خودش را دوست داشته باشد و از زندگی نهایت لذت را ببرد.
راز موفقیت جفری فقط ورزش نبود بلکه رژیم غذایی سالم و مناسب را نیز به برنامه روزانه خود اضافه کرد. به گفته او نخوردن کلوچه آسان تر از یک کیلومتر دویدن است. او در رژیم زیاد سخت گیری نمی کند فقط کالری ها را محاسبه می کند و در غذا خوردن میانه روی می کند. زمان غذا خوردن نیز بسیار مهم است. جفری یکی از قربانیان دیرهنگام غذا خوردن است اما دیگر به این عادت بد خود پایان داده است.
جفری این تغییر را مدیون حمایت دوستان و خانواده اش است و در توصیه به کسانی که از زندگی و ظاهر خود راضی نیستند می گوید از کسانی که دوستشان دارید کمک بخواهید. حمایت ها و انگیزه دادن های دیگران کمک بزرگی به شما خواهد کرد.
او با پست کردن عکس های قبل و بعد از کاهش وزن در سایت ردیت شهرت زیادی پیدا کرد و خیلی ها او را به پرنس های دیزنی شباهت داده اند.




http://www.banounews.ir/fa/News/37773/مردی-که-با-کم-کردن-70-کیلوگرم-وزن-شبیه-پرنس-های-دیزنی-شد
بستن   چاپ