آریا بانو
تکنیک ساده برای از بین‌بردن جوش‌های سرسیاه بینی
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397 - 15:18:13
بانو نیوز - از‌بین‌بردن جوش‌های سرسیاه یکی از دغدغه‌های افرادی‌ست که به آن دچارند و همیشه در حال تست روش‌های مختلف برای خلاص‌شدن از شر آن‌ها. اما روشی که بدون ضرر، کاربردی و ساده باشد چیزی‌ست که باید از منبعی معتبر آن را آموخت. جوش‌ سرسیاه که برای همه ناخوشایند است، زمانی به وجود می‌آید که منافذ پوست توسط چربی‌هایی که غدد سبابه ترشح می‌کنند بسته می‌شوند. برای از‌بین‌بردن این جوش‌ها دست به هر روشی نزنید، چون ممکن است با روش‌های غیر اصولی آسیب جدی به سلامتی و زیبایی پوستتان بزنید.
از‌بین‌بردن جوش‌های سرسیاه فقط با خمیردندان
در این ویدئوی آموزشی، تکنیکی ساده برای از بین‌بردن جوش‌های سرسیاه به شما معرفی می‌شود.


کلیدِ داشتن پوستی سالم و زیبا برای بانوان
قبل از اینکه با مشکلی مانند لک و آکنه مواجه شوید و به فکر درمان بیفتید، بهتر است اصول مراقبت از پوست را بدانید و زیبایی‌تان را حفظ کنید. پوست سالم و زیبا بعد از ژنتیک به نحوۀ مراقبت از آن بستگی دارد. ممکن است شما به‌صورت ارثی پوست خوبی نداشته باشید، اما عدم مراقبت و رسیدگی‌نکردن به آن پیری و ناسالم‌بودن پوست را تسریع می‌کند. در درجۀ اول باید بهداشت پوست را رعایت کنید. در طول روز آلودگی‌های بسیاری روی سطح پوست می‌نشینند، شما باید روزی دو بار با شوینده مناسبِ نوع پوستتان آن را تمیز کنید و بعد از آن، با نرم‌کننده‌ای که با نوع پوستتان سازگار است آن را مرطوب کنید. در طول روز از مواد آرایشی حجیم استفاده نکنید، چون پوست نیاز به اکسیژن دارد و در صورت بسته‌بودن منافذ آن، پیری و چین و چروک نصیب پوستتان می‌شود.
از دست ندهید: با بهترین روش‌های از‌بین‌بردن جوش آشنا شوید
از بین بردن جوش‌های سرسیاه
رژیم غذایی نیز نکته مهمی‌‌ست که پس از بهداشت پوست اهمیت دارد. شما باید در طول روز مواد مورد نیاز پوستتان را تأمین کنید و در صورت نیاز و با مشورت پزشک از مکمل‌های ویتامینه استفاده کنید. میوه‌ها و سبزی‌های تازه هم منابع غنیِ ویتامین‌های مورد نیاز پوست هستند. حفاظت از پوست در برابر نور خورشید، نکتۀ مهم بعدی است که باید جدی گرفته شود. در طول روز از کِرِم ضد‌آفتاب مناسب با نوع پوست و محل زندگی‌تان استفاده کنید. استفاده مداوم از لوازم آرایشی آسیب‌های جدی برای پوست و زیبایی‌تان خواهد داشت. با دانستن این خطرات، استفاده از آن‌ها را به حداقل برسانید.

http://www.banounews.ir/fa/News/43460/تکنیک-ساده-برای-از-بین‌بردن-جوش‌های-سرسیاه-بینی
بستن   چاپ