آریا بانو
میکاپ؛ درست‌کردن موهای بلند با چند مدل متفاوت
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 15:34:48
بانو نیوز - درست‌کردن موهای بلند برای روزهایی که قصد دارید به مهمانی و دورهمی بروید، مسئله‌ای‌ست که نمی‌توان به‌سادگی از آن گذشت. برای آرایش موهای بلند، مدل‌های باز و جمع مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ با‌توجه‌به مهمانی و مجلسی که در پیش دارید و مدل لباستان، باید باز یا جمع‌بودن موهایتان را انتخاب کنید. معمولاً برای لباس‌های مجلسی بلند و ماکسی و کارشده، از مدل‌های جمع برای شینیون مو استفاده می‌کنند. اگر به جمع دوستانه و دورهمی خانوادگی دعوت شده‌اید، بهتر است فُرم ساده‌ای از مدل موی باز را امتحان کنید.
آموزش درست‌کردن موهای بلند با سه مدل جذاب
در این ویدئو، درست‌کردن موهای بلند را با سه مدل متفاوت و جذاب که خودتان در منزل با کمترین امکانات می‌توانید انجام دهید آموزش خواهید دید.


اصول مراقبت از موهای بلند، مهم برای تمام بانوان
درست کردن موهای بلند
نکته اصلی و مهم در مراقبت از موها، کمتر شستن آن‌هاست. شست‌وشوی مکرر مو با شامپو باعث ازدست‌رفتن چربی طبیعی مو می‌شود و آن را خشک و شکننده می‌کند. لزومی ندارد هر بار که به حمام می‌روید موها را شامپو کنید. برای استحمام روزانه کافی‌ست موها را با آب یا نرم‌کنندۀ مغذیِ مو شست‌وشو دهید.
در رژیم غذایی خود حتماً مواد مغذی که شامل ویتامین‌های پوست و مو است را بگنجانید. گروه ویتامین‌های B و E برای داشتن پوست و مویی سالم باید به بدن برسند. اگر فکر ‌می‌کنید که مواد غذایی این نیاز را تأمین نمی‌کنند، با مشورت پزشک از مکمل‌های دارویی استفاده کنید. سبزیجات و میوه‌های تازه حاوی این ویتامین‌ها هستند. از رنگ‌کردن مکرر موها خودداری کنید؛ به‌خصوص دکلره‌کردن، موها را به‌شدت شکننده و نابود می‌کند. برای تقویت موهای بلندتان، از روغن‌های گیاهی استفاده کنید. اگر نوک موهایتان موخوره گرفته است حتماً به آرایشگاه بروید و نوک موهایتان را کوتاه کنید، چون در غیر این صورت این موخوره تا بالای موها پیش می‌رود و آن‌ها را نازیبا می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/49505/میکاپ؛-درست‌کردن-موهای-بلند-با-چند-مدل-متفاوت
بستن   چاپ