آریا بانو

آخرين مطالب

پولدارترین بازیگران تاریخ سینما را بشناسید فرهنگی هنری

پولدارترین بازیگران تاریخ سینما را بشناسید
  بزرگنمايي:

آریا بانو - در اینجا می‌توانید لیستی از ثروتمندترین بازیگران جهان را ببینید که بر خلاف تصور شما رتبه نخست آن به فرد خیلی مشهوری نرسیده است
ثروتمند‌ترین بازیگران جهان
به نظر شما ثروتمندترین بازیگران جهان چه کسانی هستند؟ ممکن است در ذهنتان بازیگر محبوب خود را در صدر این لیست بدانید، اما در پایان این لیست خواهید فهمید که سخت در اشتباه هستید. ثروت برخی از محبوب‌ترین بازیگران جهان بیش از نیم میلیارد دلار است. تصمیم گرفته ایم لیستی از 20 بازیگر ثروتمند جهان را به همراه ارزش خالص فعلی آن‌ها و یک بیوگرافی کوتاه تهیه کنیم. این 20 نفر، ثروتمند‌ترین بازیگران تاریخ سینما هستند و برای رسیدن به این ارقام از آمار سایت‌های فوربز، Celebrity Net Worth، و دِ ریچست استفاده شده است.
بیشتر بدانید : ثروتمندترین بازیگران مرد سینمای جهان/ از برد پیت تا شاهرخ خان
برد پیت – 300 میلیون دلار
برد پیت تهیه کننده و بازیگر فیلم آمریکایی و اهل اوکلاهماست. او را به دلیل بازی‌های خیره کننده در فیلم‌های «هفت»، «باشگاه مشن زنی»، «یازده یار اوشن» و «جنگ جهانی زامبی» می‌شناسیم. از تصویر برد پیت در جلد‌های بی شماری از مجلات استفاده شده است و در دهه 1990 او به یکی از محبوبترین چهره‌های هالیوود تبدیل شد. او در در طول زندگی حرفه‌ای با کمپانی «Plan B» در ساخت فیلم‌های زیادی از جمله «حرامزاده‌های لعنتی» مشارکت داشته که بیش از 320 میلیون دلار در گیشه فروخت. در سال 2021 دارایی خالص برد پیت 300 میلیون دلار اعلام شده که وی را به یکی از ثروتمندترین بازیگران تمام دوران تبدیل کرده است.
رابرت داونی جونیور – 300 میلیون دلار
رابرت داونی جونیور بازیگر و خواننده آمریکایی است، اما بیشتر به دلیل نقش آفرینی در فیلم‌های محبوب شناخته می‌شود. او در فیلم‌های سینمایی از جمله «مردآهنی»، «شرلوک هلمز» و «انتقام جویان» بازی کرده است. فیلم‌های او در سراسر جهان بیش از میلیارد‌ها فروش داشته اند. امروزه رابرت داونی جونیور ارزش خالص قابل توجه 300 میلیون دلاری را کسب کرده و به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران در سراسر جهان در این لیست قرار گرفته است.
ویل اسمیت- 300 میلیون دلار
ویل اسمیت بازیگر، تهیه کننده فیلم و خواننده آمریکایی است. اسمیت قبل از 20 سالگی به یک میلیونر تبدیل شد. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه فیلم‌های «مردان سیاه پوش» و «علاءالدین» شناخته می‌شود. نام ویل اسمیت به دلیل داشتن رکورد اکران سه فیلم جدید تنها در 24 ساعت، در کتاب رکورد گینس ثبت شده است. دارایی خالص ویل اسمیت درسال 2021، 300 میلیون دلار اعلام شده که وی را به یکی از پردرآمدترین بازیگران صنعت فیلم تبدیل می‌کند.
مایکل داگلاس – 300 میلون دلار
مایکل داگلاس تهیه کننده و بازیگر آمریکایی اهل نیوجرسی است. او در دهه 90 میلادی یکی از موفقترین تهیه کنندگان هالیوود بود. تاکنون و در سال جاری، دارایی خالص مایکل داگلاس تقریبا 300 میلیون دلار اعلام شده است. او در رده هفدهمین بازیگر ثروتمند تاریخ قرار گرفته است.
تام هنکس – 350 میلیون دلار
تام هنکس تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است و از افراد معروف صنعت سینماست که عده زیادی طرفدار وی هستند. ثروت او نیز این موضوع را ثابت می‌کند. هنکس در فیلم‌هایی از جمله فارست گامپ، دور افتاده و کد داوینچی بازی کرده است. صداپیشگی وی در نقش وودی در «داستان اسباب بازی 3» به این فیلم انیمیشنی کمک کرد تا به فروش 1 میلیارد دلار در گیشه برسد. دارایی خالص تام هنکس در سال 2021، 350 میلیون دلار اعلام شد.
شان کانری – 350 میلیون دلار
شان کانری بازیگر و تهیه کننده فقید اسکاتلندی است که برنده جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب و دو جایزه بفتا بوده است. او به عنوان اولین بازیگری که در نقش جیمزباند ظاهر شده است، شناخته می‌شود. در سال 2021 ثروت خالص شان کانری به 350 میلیون دلار افزایش یافت و او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان تبدیل کرد.
کیانو ریوز – 360 میلیون دلار
کیانو چارلز ریوز بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و موسیقی دان کانادایی است. او در فیلم‌های زیادی بازی کرده است که در گیشه مورد استقبال قرار گرفته اند. اگرچه احتمالا عده زیادی او را برای بازی در نقش نئو در فیلم «ماتریکس» و یا سه گانه «جان ویک» می‌شناسند. در سال 2021، دارایی خالص کیانو ریوز به 360 میلیون دلار رسیده که باعث شد امسال در رده دوازدهم بازیگران ثروتمند ها قرار بگیرد.
جکی چان – 370 میلیون دلار
جکی چان بازیگر، تهیه کننده و کارگردان هنگ کنگی است. وی کار خود را به عنوان بازیگر از پنج سالگی آغاز کرد. عملکرد و نقش آفرینی‌های شگفت انگیز او ارزش و ثروتی باورنکردی برای این بازیگر به ارمغان آورده است. تا سال 2021، ثروت جکی چان تقریبا 370 میلیون دلار برآورد شده که او را در رتبه 13 لیست ثروتمندترین بازیگران جهان قرار می‌دهد.
کلینت ایستوود – 375 میلیون دلار
کلینت ایستوود کارگردان، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی از سانفرانسیسکو است. وی برای فیلم‌های «نابخشوده» در سال 1992 و «بچه میلیون دلاری» در سال 2004، جایزه بهترین کارگردان اسکار را دریافت کرده است. ایتسوود در سال 2021، ثروت باورنکردنی 375 میلیون دلاری را ثبت کرده که او را به یازدهمین بازیگر ثروتمند جهان می‌کند.
آرنولد شوارتزنگر – 400 میلیون دلار
آرنولد شوارتزنگر کار خود را به عنوان یک بدنساز حرفه‌ای آغاز کرد، ورزشی که اکنون در آن به یک چهره ماندگار تبدیل شده است. با این حال در صنعت فیلمسازی می‌توان پول بیشتری را به دست آورد و آرنولد این موضوع را متوجه شده بود. در سال 2021، دارایی خالص آرنولد شوارتزنگر 400 میلیون دلار اعلام شده و او اکنون یکی از ثروتمند‌ترین بازیگران و همچنین بدنساز‌ها در جهان است.
سیلوستر استالونه – 400 میلیون دلار
سیلوستر استالونه بازیگر آمریکایی است. او دو مورد از بزرگترین مجموعه فیلم‌های تاریخ را خلق کرده که نزدیک به 4 میلیارد دلار فروش داشته اند. استالونه یکی از بازیگران پر درآمد هالیوود است و همه ما او را برای فیلم‌هایی از جمله «راکی» و «رمبو» می‌شناسیم. دارایی خالص سیلوستر استالونه در سال 2021، 400 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
جک نیکلسون – 400 میلیون دلار
جک نیکلسون تهیه کننده، نویسنده و بازیگر آمریکایی از شهر نیویورک است. طرفداران سینما بیشتر او را به دلیل فیلم‌های «قاتل نق‌نقو»، «غراب»، «درخشش» و «پرواز برفراز آشیانه فاخته» می‌شناسند. او با شناخته شده‌ترین بازیگران سینما هم همکاری‌های زیادی داشته است. نیکلسون با دارایی خالص شگفت انگیز 400 میلیون دلاری خود در رتبه 7 در لیست قرار دارد این در حالی است که او مدتی است از بازی در فیلم های سینمایی فاصله گرفته است.
آمیتاب باچان – 400 میلیون دلار
آمیتاب باچان یکی از بزرگترین نام‌ها در صنعت فیلم سازی هند است. درآمد‌هایی که باچان تاکنون دریافت کرده، او را به یکی از ثروتمندترین ستاره‌های بالیوود در تمام دوران تبدیل می‌کند. او با دارایی خالص 400 میلیون دلار در لیست ششمین بازیگر ثروتمند جهان قرار دارد.
آدام سندلر – 420 میلیون دلار
آدام سندلر بازیگر و تهیه کننده فیلم آمریکایی است که گاهی اوقات به عنوان یکی از پردرآمدترین افراد هالیوود از او یاد می‌شود. سندلر زمانی محبوب شد که یکی از فیلم‌های او 271 میلیون دلار درآمد در گیشه فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای سندلر تبدیل شد. این روزها دارایی خالص آدام سندلر به 420 میلیون دلار رسیده که وی را به یکی از ثروتمندترین بازیگران و تهیه کنندگان فیلم در هالیوود تبدیل کرده است.
مل گیبسون – 425 میلیون دلار
مل گیبسون کارگردان فیلم، تهیه کننده و بازیگر اهل نیویورک است. وی به دلیل کارگردانی و بازی در فیلم‌هایی مانند «مصائب مسیح»، «ما سرباز بودیم» و «شجاع دل» که برای آن در سال 1955 یک جایزه گلدن گلوب و اسکار دریافت کرده شناخته می‌شود. دارایی خالص مل گیبسون در سال 2021 تقریبا 425 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
رابرت دنیرو – 500 میلیون دلار
رابرت دنیرو بازیگری است که هم برای کار‌های گذشته و هم برای کار‌های فعلی مورد علاقه و استقبال مخاطبان است. در سال‌های اخیر او در فیلم‌های «کارآموز» و «جنگ با پدر بزرگ» بازی کرده، اما بیشتر برای فیلم‌های قدیمی اش مثل «رفقای خوب»، «پدرخوانده 2»، «کازینو» و «مخمصه» شناخته می‌شود. ثروت خالص رابرت دنیرو در این سال ها 500 میلیون دلار برآورد شده است.
جورج کلونی – 500 میلیون دلار
جورج کلونی کارگردان و بازیگر آمریکایی اهل کنتاکی است. او برای نقش آفرینی در فیلم‌های «یازده یار اوشن»، «سه پادشاه» و «سیریانا» چندین جایزه دریافت کرده است. ثروت خالص جورج کلونی 500 میلیون دلار اعلام شده.
تام کروز – 570 میلیون دلار
تام کروز تهیه کننده و بازیگر سینما آمریکایی از نیویورک است. او یکی از بهترین بازیگران تمام دوران است. فیلم‌های او در سراسر جهان میلیون‌ها فروش داشته اند. در سال 2021، دارایی خالص تام کروز 570 میلیون دلار تخمین زده شده که او را به سومین بازیگر ثروتمند جهان تبدیل می‌کند.
شاهرخ خان – 600 میلیون دلار
شاهرخ خان بازیگر هندی از دهلی نو است. او بیشتر به عنوان «پادشاه بالیوود» شناخته می‌شود. شاهرخ خان برای بازی‌های خود در 80 فیلم هندی جوایز زیادی دریافت کرده است. اکنون شاهرخ کان دومین بازیگر ثروتمند جهان است و دارایی خالص او در سال 2020، 600 میلیون دلار برآورد شده است.
جیمی گرتز – 3 میلیارد دلار
جیمی گرتز، بازیگر و سرمایه گذار آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلم‌های کمتر از صفر (1987) شیطنت (1985) شانزده شمع (1984) و عشق بی‌پایان (1981) شناخته می‌شود. اگرچه او بر خلاف دیگر بازیگران این لیست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا نکرده، اما به همراه همسرش از صاحبان تیم بسکتبال «آتلانتا هاوکس» است و به همین دلیل ثروت او بسیار افزایش داشته است.
بیشتر بدانید : اَبَر پولدارهای هالیوود چه کسانی اند؟! + عکس
بیشتر بدانید : از آیشواریا رای تا پریانکا چوپرا ثروتمندترین ستاره های زن بالیوود + عکس
بیشتر بدانید : لیست جدید ثروتمندترین بازیگران هالیوود!!
بیشتر بدانید : پولدارترین بازیگران مرد هالیوود در سال 2011 (+عکس)
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/595523/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

علل تأخیر در رشد گفتاری کودک

برای کودکان 3 تا 5 ساله چه اسباب بازی ای بخریم؟

رایج‌ترین کابوس‌هایی را که کودکان می‌بینند

روانشناسی نقاشی کودکان

اصول جدا خوابیدن کودک از والدین

مضرات و فواید بازی های دیجیتال برای کودکان

این 11 بازی را برای کودکانتان به خاطر بسپارید

درمان اختلالات نوشتاری در کودکان

تک فرزندی، خوب یا بد؟

تنبیه های مناسب کودکان

پرورش خلاقیت در کودکان، چگونه مشوق خوبی باشیم؟

به سفر بروید ولی کودکتان را تنها نگذارید!

کدام بچه ها تمایل بیشتری به پولدارشدن دارند؟

تفسیر نقاشی کودکان/ پی بردن به هوش کودک از روی نقاشی

چگونه و در چه زمانی کودک خود را تشویق کنیم؟

نکات کلیدی برای دانش‌ آموزان روزه‌ دار در زمان امتحانات

مهمترین نشانه های آزار جنسی در کودکان

لکنت زبان چیست و چگونه تشخیص داده می شود؟

قوانینی که برای محافظت از کودک باید بدانید

کلاس‌ های تابستانی کودکان

بچه ها از چه سنی جوک را درک می‌کنند؟

اگر بچه ای رابطه جنسی والدینش را به طور اتفاقی دید چه کار کنیم؟

راهکارهایی برای تقویت روابط مادر و دختر

کلاس های تقویتی کودکان در فصل تابستان خوب یا بد؟

راهکارهایی برای متقاعد کردن بهتر کودک

نشانه های استرس در کودکان و راههای کاهش آن

آموزش مثبت اندیشی به کودکان

گِل‌بازی چه تاثیری روی کودکان می‌گذارد؟

استعدادیابی کودکان از روی رفتارشان!

علل جالب دروغگویی کودکان و راه درمان آن

16 راهکاری که والدین کلاس اولی‌ها باید بدانند

نحوه کمک به کودکان بعد از آسیب روانی

روش های تشویق کردن یکی از فرزندان برای جلوگیری از حسادت فرزند دیگر

بچه های زیر هفت سال چطور با طلاق کنار می آیند؟

علل، نشانه ها و درمان وسواس در کودکان

علت جیغ زدن کودکان چیست؟

با دوست خیالی کودکمان چه کنیم؟

علل خشم در نوجوانان

علل جیغ زدن کودک نوپا و روش صحیح برخورد با آن

با کدام ساز برای آموزش موسیقی به کودکان شروع کنیم؟

راهکارهایی برای پرورش کودکان شاد

روشهایی برای تقویت حس کنجکاوی در کودکان

اختلال یادگیری در کودکان چه علائمی دارد؟

روش های انتخاب معلم خصوصی مناسب

راه های مسئولیت پذیر کردن فرزندان

فواید آموزش موسیقی به کودک

انواع کودک آزاری و نکاتی درباره آن

رفتار با کودکان سرطانی

علل جیغ زدن کودکان و نحوه صحیح برخورد با آنها

مهم ترین نیازهای عاطفی کودک چیست؟