آریا بانو

آخرين مطالب

راه حل های شگفت آور برای راحتی در خانه های کوچک اجتماعي

راه حل های شگفت آور برای راحتی در خانه های کوچک
  بزرگنمايي:

آریا بانو - چیدانه / خانه های جمع و جور و کوچک مثل جعبه های جواهری می مانند که همه چیز در آن ها باید شاخص باشد تا به چشم بیاید، اصلا به نظر من خلاقیت یک معمار و یا طراح را می توان از طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک محک زد. استفاده از طرح های جسورانه و ایده های خلاقانه می تواند فضای کوچک خانه شما را منحصر به فرد و خاص جلوه دهد، با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید تا با هم 12 پیشنهاد کاربردی برای دکوراسیون منزل کوچک شما را بررسی کنیم. مرز بین فضاها را در فضاهای کوچک باز بگذارید. اگردر حال طراحی دکوراسیون داخلی یک حانه کوچک، مثل آن چیزی که در عکس بالا می بینید هستید، می توانید از باز گذاشتن مرز بین فضاها استفاده کنید و مرز بین هر فضا را با مبلمان ها مشخص کنید.

آریا بانو

*مبلمان L شکل
در دکوراسیون خانه های کوچک از اصول طراحی پلان باز استفاده کنید، هیچ گوشه ای را بلا استفاده نگذارید، برای فضاهای کوچک مبلمان های ال شکل بهترین هستند، آن ها هیچ فضای اضافه ای را اشغال نمی کنند و به راحتی در هر گوشه ای جای می گیرند. وسایل تاشو در خانه های کوچک با فضاهای کوچک در خانه های کوچک سعی کنید از وسایل تاشو استفاده کنید، این وسایل کارآیی فضا را بیشتر می کنند و زمانی که به آن ها نیاز ندارید به راحتی در دل دیوار مخفی می شوند و از آن ها اثری نمی بینید.

آریا بانو

*قرار دادن اتاق های خواب در ارتفاع بالتر نسبت به کف
در طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک، بعضی از فضاها مانند اتاق های خواب می توانند در ارتفاع قرار بگیرند، می توان با چند پله در فضاهای ارتباطی مانند راهرو به فضای اتاق خواب رسید، از فضای زیر این اتاق های در ارتفاع هم می توان استفاده کرد، مثلا به عنوان یک آشپزخانه کوچک. کمدهایی از کف تا سقف در فضاهای کوچک در طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک باید از تمام پتانسیل فضا استفاده کنید، برای طبقه بندی و نظم دهی این فضاها از کمد استفاده کنید، کمدهایی که از کف تا سقف چیده شده اند. وسایلی که به آن ها نیاز کمتری دارید را در طبقات بالاتر بگذارید تا راحت تر باشید.

آریا بانو

*مبلمان های چند منظوره
در فضاهای کوچک و خانه های کوچک مبلمان ها در فضاهای کوچک اهمیت بیشتری پیدا می کنند، استفاده از مبلمان های چند منظوره می تواند فضای شما را از نشیمن به اتاق خواب تغییر دهند و به شما تجربه ای جدید از فضا بدهند. دلتان می خواهد برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان با یک شرکت متخصص یا طراحانی خلاق و زبر دست مشورت کنید؟ پس حتما سری به بخش معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اهالی فن چیدانه بزنید و با این گروه های متخصص در سراسر ایران آشنا شوید و از آن ها بخواهید تا به شما در این کار کمک کنند.
*استفاده از پارتیشن
در فضاهای کوچک در فضاهای کوچک از پارتیشن ها برای جداسازی فضا استفاده کنید و برای عناصری مانند تلویزیون محورهای چرخشی در نظر بگیرید تا در هر فضایی که هستید بتوانید از دیدن آن لذت ببرید دو منظوره بودن فضا را در عکس بالا به وضوح می توانید ببینید. دیوارهای بدون درب در فضاهای کوچک خانه های کوچک اگر مجبور هستید تا برای جداسازی عرصه های خصوصی و عمومی از دیوارها استفاده کنید، سعی کنید تا آن ها سرتاسری نباشند، این کار در فضاهای کوچک اصلا اصولی نیست و فضایی بسته را بریتان پدید می آورد.
*چیدمان درست مبلمان
در فضاهای کوچک از هر سانتی متر فضا استفاده شده است، حتی در فضاهای کوچک هم می توان با یک چیدمان درست از مبلمان های زیادی استفاده کرد.
*دیوارهای متحرک
در دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک استفاده از دیوارهای متحرک و ریلی انعطاف پذیری فضای کوچک شما را بیشتر می کند و باعث می شود کارایی فضا بیشتر شود چرا که دیوارها قابلیت تغییر موقعیت به نسبت به وضعیت را خواهند داشت. در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک از درب ها فقط برای فضاهایی مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود، بقیه فضاها را با عناصری مانند قفسه ها جدا می شوند، این قفسه ها برای فضاهای کوچک کاربردی ترند تا درب ها. رنگ سفید در طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک از رنگ های روشن مانند سفید استفاده کنید، این کار باعث می شود تا نور بازتاب بیشتری در فضا داشته باشد و در نتیجه فضا را بزرگ تر جلوه دهد. به ما بگویید آیا این مطلب برای تان کاربردی بوده است؟ اگر از ایده ای این مطلب درخانه خود استفاده کردید 

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/778607/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جملاتی برای آرام کردن کودک پرخاشگر

راه های تشخیص منطقی یا غیر منطقی بودن درخواست های کودکان

تأثیر بازی کردن بر شخصیت کودکان

چگونه استعدادهای کودکان را کشف کنیم؟

بازی هایی برای افزایش توجه و تمرکز کودکان

با کودکی که اشتباهش را نمی پذیرد چه کنیم؟

توصیه‌هایی برای قبل از پدر شدن

چهار بازی مهارتی برای کودکان

وابستگی کودک را چگونه درمان کنیم؟

دلبستگی کودکان زیر دو سال را جدی بگیرید!

اگر کودکتان مدام می گوید حوصله ام سر رفت!

تفاوت کابوس و هراس شبانه در کودکان

نیازهای روانشناختی کودکان زیر 7 سال چیست؟

چگونه فرزندمان را به خوب حرف زدن تشویق کنیم؟

تک فرزندی با روان فرزند شما چه کار می کند؟

راهکاری برای درمان کودک خجالتی شما

چرا کودک من زیاد سوال می پرسد؟

دلایل دیر حرف زدن کودک چیست؟

اوتیسم سراغ چه کسانی می‌رود؟

با رعایت این موارد کودک شما در مدرسه موفق تر خواهد بود!

4 اسباب‌بازی مفید برای رشد ذهنی و جسمی کودک

تفاوت های خلقی در کودکان

کشف مهارت و استعدادهای کودکان

دلایل هراس کودکان از مدرسه چیست؟

بازی با کودک نوپا

دانش آموزانی که تکالیفشان را انجام نمی دهند!

مشکلات یادگیری و آموزشی در کودکان

خانواده هایی که می خواهند «ای کیو سان» داشته باشند

مراحل رشد جنسی کودک خود را بشناسید!

رابطه آموزش و بازی را جدی بگیرید

با کودکان حواس پرت چه کنیم؟

بازی مناسب ماههای اول زندگی

قدرت یادگیری دخترها بیشتر است یا پسرها؟

قصه گویی چه تاثیری در زندگی کودک دارد؟

چگونگی پرورش و تربیت کودک خردمند

کابوسهای کودکانه

زمانبندی برای تماشای تلویزیون توسط کودک

وسواس در کودکان

تقویت حافظه کودک از دوران نوزادی

نوازش‌ها، بوسه‌ها و محبت‌ها چه تاثیری در رشد و پرورش کودک دارند؟

مکیدن انگشت در کودکان + راههای درمان

برای اطمینان از سلامت روانی دختران چه می‌توانیم بکنیم؟

علت و درمان تیک عصبی در کودکان

حرف زدن کودکان در خواب + راههای درمان

آیا فعالیت‌های فرزندتان در مدرسه نا امید کننده است؟

مهر و محبت خود به فرزندان‌تان نشان دهید !

درمان جویدن ناخن در کودکان

نشانه های کودکان مبتلا به اوتیسم را بشناسیم!

تفسیر نقاشی های کودکان

یرای تقویت اعتماد به نفس کودک چه کنیم؟